Wanneer kan ik een bestelling thuis laten bezorgen?
Producten onder de €75,- worden per briefpost of als brievenbuspakje aan u verzonden. Producten boven de €75,- worden aangetekend verzonden. Zorg ervoor dat er op de dag van bezorging op het afleveradres iemand aanwezig is. PostNL zal namelijk om een handtekening als ontvangstbevestiging vragen.

Wat als ik niet thuis ben bij het bezorgen van mijn bestelling?
Op het moment dat je niet thuis bent, wordt de bestelling bij de buren afgeleverd door PostNL, je ontvangt hiervan een bewijskaart in de brievenbus. Wanneer ook de buren niet thuis zijn, neemt PostNL jouw bestelling mee en proberen zij het de volgende werkdag nogmaals. Lukt het de tweede keer ook niet om het pakket te bezorgen, wordt het pakket op een PostNL locatie in de buurt bewaard. 

Kan ik een pakket op een ander adres dan het huisadres laten bezorgen?
Je kunt het bestelde artikel op elk gewenst adres in Nederland laten bezorgen. Naast een factuuradres bieden wij de mogelijkheid om een apart ontvangstadres op te geven. Dit kan op jouw kantoor zijn, bij de buren of bij degene die je wilt verrassen met een cadeau. Ook kun je ervoor kiezen om je pakket op te halen bij een PostNL locatie.

Wat is de levertijd van een bestelling via de webshop?

Indien product op voorraad is en op werkdagen voor 15:00 uur wordt besteld , wordt het nog dezelfde dag aangeboden aan PostNL. Meestal is de levertijd 1 werkdag (maandag t/m vrijdag).
Voor een product dat niet direct op voorraad is, is de levertijd drie tot vijf werkdagen.
De levertijd van een product staat altijd op de productpagina vermeld.

Betaal ik verzendkosten?
Bestellingen vanaf €50,- worden gratis bezorgd in heel Nederland. Voor bestellingen in Nederland onder de €50,- worden verzendkosten van €3,99 in rekening gebracht. 

Voor bestellingen buiten Nederland gelden de volgende tarieven:

België
Bestellingen tot €50 bezorgkosten €4.95. Bestellingen boven de €50,00 worden gratis bezorgd.

Is het mogelijk om de verzending van mijn bestelling te volgen?
Alle bestellingen kunt u volgen. Zodra wij jouw bestelling hebben ingepakt en verstuurd, krijg je van ons een e-mail met een Track & Trace code van PostNL, waarmee je de afleverstatus van de bestelling kunt volgen. Zodra het pakket is overhandigd aan PostNL, zijn wij afhankelijk van de bezorgservice en kan de afleverdatum afwijken.

Wat kan ik doen wanneer mijn bestelling niet juist is?
Wij doen er alles aan om jouw bestelling perfect af te handelen. Mocht je bestelling desondanks niet juist zijn, willen wij je vriendelijk verzoeken om contact op te nemen met de webshop klantenservice via het contactformulier op de website. Wij nemen binnen 24 uur contact met u op.

Afleveren bestelling
Wanneer het pakket met jouw bestelling wordt geleverd, controleer dan altijd de verpakking. 
Mocht het pakket ernstig beschadigd zijn en je vertrouwt het niet, dan adviseren wij je om niet te tekenen voor ontvangst. Het pakket wordt dan teruggestuurd en wij zullen dan de status van het pakket beoordelen. Op het moment dat je tekent voor ontvangst, houdt dit in dat je het pakket ‘in goede orde hebt ontvangen’. Indien later blijkt dat producten beschadigd zijn of ontbreken door toedoen het beschadigde pakket, zijn wij helaas niet aansprakelijk.