Neem contact met ons op
Ons team staat klaar voor jou en jouw vragen.
U kunt bij het uitchecken uit vershillende betaalmogelijkheden kiezen:
– Betalen met iDeal
– Betalen met PayPal
– Betalen met Creditcard (VISA en MasterCard)
Sky juwelier biedt u de volgende betaalmogelijkheden in de winkel:
– Contant
– Pin
Shoppen bij Sky juwelier is zeer veilig. Om uw gegevens te beschermen, worden deze volledig gecodeerd verstuurd via TLS-servers en zijn zodoende beveiligd tegen toegang van derden. Al uw gegevens worden veilig opgeslagen. U kunt een veilige website herkennen aan een groen hangslotje naast de URL van een door u bezochte website.
We voldoen aan alle regels van de privacywetgeving en alle andere wettelijke voorschriften.
Stap 1: Selecteer een artikel naar keuze en klik op de knop “In winkelmand”. Indien van toepassing dient u eerst de juiste maat te selecteren voordat u verder kunt. Het artikel is nu toegevoegd aan uw winkelwagen. U bevindt zich nu in de winkelwagen. Als u meteen door
wilt gaan naar de online kassa klikt u op de knop “afrekenen”. U kunt ook kiezen voor “Ga verder met winkelen” om meer artikelen te bekijken. U kunt later altijd terugkeren naar uw winkelwagen door rechtsboven op “Winkelwagen” te klikken.
Stap 2: Als u klaar bent met winkelen, gaat u naar uw
winkelwagen en klikt u op “afrekenen” om naar de online kassa te gaan.
Hier kunt u uw account aan maken of inloggen als u al een account heeft door bij “terugkerende klant” in te loggen. In uw account worden gegevens als adres, telefoonnummer en e-mailadres gevraagd. Wanneer u
later weer inlogt, hoeft u deze gegevens niet nogmaals op te geven. Als u in de kassa bent, is de internetverbinding beveiligd.
Stap 3: U kiest vervolgens voor een betaalmethode, meer informatie over de verschillende manieren van betalen vindt u elders op de website. U kunt kiezen om de bestelling zelf af te in onze of deze te laten verzenden. Afleveren kan alleen op een adres in Nederland. U kunt uw bestelling desgewenst op een ander adres laten bezorgen. Selecteer het vinkje bij “Verzenden naar een ander adres?”. Zo kunt u bijvoorbeeld iemand anders verrassen met een mooi cadeau. Sky Juwelier berekent €4,95 verzendkosten.
Stap 4: Controleer uw bestelling en aflevergegevens alvorens door te gaan. Klik op “Bestelling plaatsen” om deze te verzenden, u komt vervolgens in het beveiligde betaalscherm om uw bestelling te betalen.
Uw bestelling wordt door Sky Juwelier in behandeling genomen op het moment dat uw betaling is ontvangen. U ontvangt van ons twee e-mails: in de 1e e-mail ontvangt u een bevestiging van uw bestelling. Hierna ontvangt u van ons een 2e e-mail met daarin uw betaling. Zodra de betaling van de bestelling is afgerond, zal de order verder in behandeling genomen worden. Na ontvangst van uw bestelling en de daarbij behorende betaling zal Sky Juwelier direct voor u gaan werken aan een snelle en correcte afhandeling van uw bestelling.
Zodra wij uw bestelling hebben ingepakt en verstuurd, krijgt u van ons een e-mail met een Track & Trace code van PostNL pakketservice, waarmee u de afleverstatus van uw bestelling kunt volgen.
Elke afgeronde bestelopdracht wordt per e-mail bevestigd met een orderbevestiging. Na de betaling volgt eveneens een e-mail met betalingsbevestiging. Het is dus belangrijk om het e-mailadres correct in te vullen! De orderbevestiging per e-mail is geen betalingsbewijs, maar geeft aan dat de bestelprocedure succesvol is doorlopen en dat wij
de order hebben ontvangen. Sky Juwelier is gerechtigd om bestellingen te weigeren dan wel aanvullende informatie op te vragen.
Mocht het niet mogelijk zijn om tot betalen over te gaan, terwijl u reeds het product in uw winkelmand heeft geplaatst en een account hebt aangemaakt, dan raden wij u aan om uw browsergeschiedenis te wissen (zie rechts bovenin internet browser, geschiedenis, geschiedenis wissen). Hierna kunt het product opnieuw in uw winkelmand plaatsen en overgaan tot betaling.
Het kan zijn dat een artikel onverhoopt is uitverkocht. Uiteraard proberen wij het door u gewenste artikel, indien voor ons nog beschikbaar, zo spoedig mogelijk weer op voorraad te hebben. U kunt altijd contact met ons opnemen.
Uiteraard geldt de korting op de website voor dezelfde producten in de winkel. In de winkel zijn er soms artikelen die niet online verkrijgbaar zijn of is er soms op bepaalde artikelen een speciale winkel korting.
Ja, het is mogelijk om in het buitenland een product van Sky Juwelier te bestellen.
Dit is mogelijk door te mailen naar info@skyjuwelier.nl met de
vermelding van uw naam, bestelnummer en besteldatum. U kunt ons ook bellen: 035-6316980
Dit is mogelijk door te mailen naar info@skyjuwelier.nl met de vermelding van uw naam, bestelnummer en besteldatum. Geef hierbij duidelijk aan wat de wijziging inhoudt. U kunt ons ook bellen: 035-6316980
Indien een product op voorraad is in ons magazijn, is de levertijd 1 tot 2 werkdagen. Voor een product dat niet direct op voorraad is, kunt u contact opnemen met ons filiaal per telefoon of per email.
Bestellingen vanaf €50,- worden gratis bezorgd in heel Nederland. Voor bestellingen in Nederland onder de €50,- worden verzendkosten van €3,99 in rekening gebracht.
Ja, dit is mogelijk. Check op de site de openingstijden.
Ja. Wanneer uw bestelling verzonden is, ontvangt u per email de track and trace code.
Uw pakket wordt goed verpakt aangeboden bij het postbedrijf. Het postbedrijf verzorgd vanaf dat moment de verzending en bezorging.
Op het moment dat u niet thuis bent, wordt de bestelling bij de buren afgeleverd. U ontvangt hiervan een bewijs kaart in de brievenbus. Wanneer ook de buren niet thuis zijn, neemt het postbedrijf uw bestelling mee en kunt u deze bij een afhaalpunt bij u in de buurt afhalen.
Neem dan zo snel mogelijk contact op met Sky Juwelier. Dit kan telefonisch (035-6316980) en/of per email(info@skyjuwelier.nl).
Wanneer het pakket met jouw bestelling wordt geleverd, controleer dan altijd de verpakking. Mocht het pakket ernstig beschadigd zijn en je vertrouwt het niet, dan adviseren wij je om niet te tekenen voor ontvangst. Het pakket wordt dan teruggestuurd en wij zullen dan de status van het pakket beoordelen. Op het moment dat je tekent voor ontvangst, houdt dit in dat je het pakket ‘in goede orde hebt ontvangen’. Indien later blijkt dat producten beschadigd zijn of ontbreken door toedoen het beschadigde pakket, zijn wij helaas niet aansprakelijk.
Dat kan zeker! U hoeft slechts tijdens het bestelproces aan te geven dat u de bestelling graag in cadeauverpakking zou willen ontvangen. Onze webshop medewerkers zullen ervoor zorgen dat de bestelling in de mooiste
cadeauverpakking wordt afgeleverd.
U hebt 28 dagen nadat wij uw bestelling verzonden hebben de tijd om de overeenkomst te ontbinden en ons daarover te informeren. Vanaf dat moment moet u het product binnen 14 dagen terug sturen.
Ja, dit is mogelijk. Het product moet wel in de aankoopstaat worden teruggebracht.
Zowel de kosten als het risico van verzenden zijn bij een retournering voor eigen rekening. Stuur de artikelen die u wenst te retourneren of om te ruilen in één zending terug om ervoor te zorgen dat de retourzending spoedig kan worden verwerkt. Niet-identificeerbare retourzendingen worden waar mogelijk teruggestuurd naar de afzender.
Let op! De retourkosten zijn voor eigen rekening.
Na ontvangst van uw retourzending wordt het bedrag direct teruggestort op de (bank)rekening / creditcard welke gebruikt is tijdens het plaatsen van de bestelling. Dit kan 5-10 werkdagen duren.
Wij verkopen de volgende merken: Festina, Tayroc, Prisma, Cilor, van Mispelaar, BeMy Jewels, Verona en natuurlijke onze unieke, eigentijdse en exclusieve Sky collectie.
De Nederlandse wetgeving verlangt dat alle gouden en zilveren sieraden in ons land verkocht worden met een officieel Nederlands keurmerk. Het is een wettelijke bescherming, want de Waarborgwet 1986 garandeert dat een voorwerp met volgens de wet vastgestelde keurtekens het juiste gehalte aan platina, goud of zilver bevat
Ieder platina, gouden of zilveren voorwerp dat in Nederland wordt verhandeld moet voorzien zijn van een geldig keurteken. Bovendien mogen de woorden platina, goud, zilver, edelmetaal niet worden gebruikt voor
voorwerpen, die niet aan het laagste wettelijke gehalte voldoen.
Keurtekens zijn uw waarborg, uw wettelijke bescherming. Kijk op de site van de Waarborg Platina,Goud en Zilver: http://www.waarborg.nl voor meer informatie.
Ja, wij kopen ook uw goud en zilver in. U krijgt altijd contant geld voor uw oude sieraden. U kunt uw oude sieraden natuurlijk ook altijd ruilen als u dit liever wilt. Voor vragen bent u altijd welkom om langs te komen of om te bellen.
Ja. Wij zijn gespecialiseerd in het repareren van sieraden. Door onze jarenlange(meer dan 50 jaar) expertise als goudsmid kunnen wij vrijwel alles repareren. De meeste doen wij zelf, in onze winkel. Omdat wij de reparatie zelf uitvoeren hoeft u nooit lang op uw sieraad te wachten. Kleine reparaties zijn vaak nog dezelfde dag klaar.
Ja. Wij graveren ook sieraden.
Een handige manier om zelf de omtrek van uw vinger te berekenen is door er een lint of touwtje omheen te doen, en hiervan het aantal millimeters op te meten met een meetlint. Zorg ervoor dat u het lint of
touwtje niet te strak aantrekt, maar een beetje losjes houdt.
Komt u bij het opmeten van het aantal millimeters niet uit op een standaard maat zoals aangegeven staat in een ringmaten tabel, kies dan voor de
Uw polsmaat is niet hetzelfde als een armbandmaat; voor uw armbandmaat telt u een aantal centimeters bij uw polsmaat op.
Gebruik hiervoor de onderstaande tabel:
Pascomfort Armbandmaat
Strakke armband Polsmaat + 1,5 cm
Medium losse armband Polsmaat + 2 cm
Losse armband Polsmaat + 3 cm
Uw armband zit het meest comfortabel als die 2½ cm ruimer is dan uw
polsomvang. Meet de omtrek van uw pols (net boven de knokkel vanaf de
vingers gezien) en tel daar 2½ cm bij op.
Een voorbeeld:
– Uw polsomtrek (net boven de knokkel vanaf de vingers gezien) = 16,5 cm.
Tel daar 2½ cm bij op.
Uw armbandmaat is 19 cm.
Het opmeten van uw polsmaat
Het bepalen van uw polsmaat kan eenvoudig met een touwtje of een meetlint.
Wikkel een meetlint om uw pols (op het polsbot), niet te strak maar wel
rondom aansluitend. Lees vervolgens de maat af van het meetlint. Bij
gebrek aan een meetlint, wikkelt u een touwtje op dezelfde wijze om uw
pols. Zet een streep op het touwtje waar het touwtje uw pols volledig
heeft omhuld. Leg het touwtje vervolgens langs een meetlat en lees de
maat af.
Tip! Nog makkelijker is een goed passende armband op te meten en deze lengte aan te houden.
Ja. Wij zijn gespecialiseerd in het repareren van horloges. Wij hebben al meer dan 50 jaar ervaring in het repareren van horloges. Voor bijna alle soorten van reparatie, restauratie en/of advies van uw dierbare horloge kunt u bij Sky juwelier terecht. Dit doen wij zelf, in onze winkel. Omdat wij de reparatie zelf uitvoeren hoeft u nooit lang op uw horloge te wachten.De meeste onderdelen hebben wij ook op voorraad.
Kleine reparaties kunnen vaak worden uitgevoerd terwijl u wacht. Voor een grotere reparatie hoeft u vaak niet langer te wachten dan een paar werkdagen.
Ja. wij vervangen de meeste batterijen voor 12 euro.
Wind een mechanisch
horloge altijd op in de richting van de klok. Zorg dat je hierbij het horloge van je pols haalt, om beschadigingen aan het mechaniek te voorkomen. Vermijd contact met chemische producten en blootstelling aan hevige stoten en schokken, ook als jouw horloge `schokproef’ is. Daarnaast adviseren wij het horloge niet bloot te stellen aan extreme temperatuurverschillen.
Indien je jouw horloge regelmatig blootstelt aan water, adviseren wij om je horloge jaarlijks op waterdichtheid te laten controleren. Let op: zorg er altijd voor dat de schroef/kroon gesloten blijft! Zie de voorschriften onder “Waterdichtheid” om te zien in hoeverre je jouw horloge kunt blootstellen aan water. Komt er toch water of condens in je
horloge, kom dan naar één van onze winkels om het horloge te laten nakijken, ook als het uurwerk nog werkt. Vocht veroorzaakt roest en roest kan uw horloge ernstig beschadigen. Mocht het glas van uw horloge
breken of barsten, laat het dan vervangen. Hiervoor kun je terecht bij één van onze winkels. Indien de batterij van jouw horloge leeg is, raden wij aan deze direct te vervangen. Lege batterijen kunnen lekken en dat is zeer schadelijk voor het uurwerk. Wij adviseren om met het horloge, garantiebewijs en de aankoop bon naar één van onze winkels te komen om het horloge te laten nakijken. Onze medewerkers zullen je graag verder helpen.
Lees de gebruiksaanwijzing aandachtig door en laat het repareren van jouw horloge over aan een deskundige!
Hoe onderhoud je een stalen horlogeband?
Metalen banden kunnen voorzichtig gewassen worden met water. Wanneer de band
erg vuil is, kun je een zachte tandenborstel gebruiken met wat
water en zeep om het vuil weg te poetsen. Daarna dien je het goed te spoelen met water en voorzichtig te drogen met een zachte doek. Als jouw horloge
niet waterdicht is, zorg er dan voor dat er geen water in je
horloge komt. Het horlogekast kan voorzichtig worden schoongeveegd met een vochtige zachte doek en daarna worden gedroogd.
Hoe onderhoud je een lederen horlogeband?
Lederen banden moeten wat losser worden gedragen in de zomer, aangezien ze zweet zullen absorberen. Wanneer de band strak om de pols gedragen wordt
kan er geen lucht onder de band komen, dit kan ook zorgen voor uitslag op de pols. Als de band toch vochtig wordt van het zweten, veeg deze dan droog met een zachte doek. Om langer plezier van uw lederen band te
hebben, raden wij je aan om jouw horlogeband in te spuiten met
een kleurloze leerspray, zo blijft hij langer mooi.
Heeft mijn horloge een onderhoudsbeurt nodig?
Een horloge is vergelijkbaar met een auto, behalve benzine is ook onderhoud noodzakelijk om een auto goed te laten rijden. Met name voor duurdere horloges raden wij aan om het horloge voor een onderhoudsbeurt
naar een erkende horlogemaker te laten sturen. Uiteraard bieden wij deze service ook. Het horloge wordt dan helemaal uit elkaar gehaald, gesmeerd, geolied en waar nodig worden onderdelen vervangen. Uiteraard wordt het horloge dan ook voorzien van een nieuwe batterij. Wij adviseren je hier graag over.
Seiko, Danish Design, Lorus, Tommy Hilfiger, Festina, Kane, Tayroc en Prisma.
Er zijn altijd producten met korting in onze collectie te vinden. Grote kortingsacties zullen worden aangekondigd in de blog en op onze website.
U kunt op onze website rechtsboven klikken op registreren. U vult vervolgens de gevraagde gegevens in en uw account is klaar voor gebruik. U hoeft de volgende keer alleen maar in te loggen om online te kunnen shoppen op onze website.
Wij hebben helaas nog geen nieuwsbrief. Wel hebben wij een blog waarin onze wij nieuws over Sky Juwelier zullen vermelden.
Ja. Wij taxeren ook uw sieraden.
Ja, dat kan. Wij zijn gespecialiseerd in het maken van unieke sieraden.
Wij zien het als een uitdaging om van uw ontwerp een sieraad te maken. U bent van harte welkom om langs te komen. Dit kan uiteraard altijd zonder afspraak.
Ons team staat klaar voor jou en jouw vragen.